Objednávky a dotazy:
Uživatelské jméno: Heslo:

Podpora služby e-SMTP.cz

Problémy?

Pokud Váš účet nefunguje, prečtěte si pozorně následující řádky, které s Vámi krok po kroku projdou nastavení dříve než kontaktujete pracovníky naší podpory.

  1. Emailová adresa

    Přesvědčete se zda emailová adresa uvedená v kolonce "Od" je napsána presně tak, jak jste ji zapsali při aktivaci Vašeho účtu. Pokud ne, opravte ji.

  2. Jméno SMTP serveru

    Zkontrolujte zda máte nastaveno u kolonky server odchozí pošty : mail.esmtp.cz

  3. přístupnost SMTP serveru

    ve windows : klikněte na start
    dále spustit
    napište cmd a stiskněte enter
    do otevřeného okna napište telnet mail.esmtp.cz 25
    náslědně by se Vám měla vrátit odpověď 220 mail.esmtp.cz ESMPT, pokud je server připraven ke spojení s Vaším emailovým klientem

    pokud odpověď neobdržíte, vepište do otevřeného okna telnet mail.esmtp.cz 2525
    měla by následovat odpověď 220 mail.esmtp.cz ESMPT, pokud je server připraven ke spojeni s Vaším emailovým klientem

    dále se ujistěte, že máte v pokročilých vlastnostech účtu nastaven port, který Vám odpověděl
    pokud nezískáte odpověď na žádném z uvedených portů oveřte, že tyto porty nemáte blokovány v nastavení vašeho firewallu

  4. komplikace serveru odchozí pošty

    ověřte, že u položky "Server odchozí pošty", položka "Server vyžaduje ověření" je zatržena a ve vlastnostech je správně nastaveno uživatelské jméno a heslo

Pokud máte nastaveno všechno správně a přesto Vaše pošta neodchazí použijte kontaktní formulář níže pro komunikaci s našimi operátory


Formulář technické podpory

Kontaktní informace
Jméno
E-mail

Technická specifikace
Zařízení (počítač)
Operační systém
Emailový klient

Informace o připojení
Poskytovatel připojení k internetu
Druh připojení k internetu

Specifikace problému nebo chyby
Přesné chybové hlášení Vašeho emailového klienta
Váš dodatečný komentář



© 2006-2016 SPINARET s.r.o.