Nastavení poštovních klientů
Na této stránce naleznete základní informace a návody pro nastavení nejznámějších e-mailových klientů pro službu e-smtp.cz
Outlook Express
- Po otevření aplikace Outlook Express kliněte na menu Nástroje -> Účty -> Přidat - Pošta
- Vyplňte zobrazované jméno, e-mailovou adresu, vyplňte server příchozí pošty (POP3), který získáte od poskytovatele e-mailového účtu.
- Do kolonky Server odchozí pošty vyplňte: mail.esmtp.cz
- Klikněte na Další a Dokončit
- Poté 2x klikněte na přidaný účet a na kartě Servery zatrhněte Server požaduje ověření a klikněte na Nastavení.
- Zatrhněte Přihlásit se jako a vyplňte přihlašovací údaje pro esmtp.cz, které jste obdrželi při registraci.
Nyní by vše mělo fungovat.
Thunderbird
- Po otevření aplikace Thunderbird klikněte na menu Nástroje -> Nastavení účtu a klikněte na Přidat účet.
- Vyberte E-mailový účet a kliněte na Další
- Vyplňte Vaše jméno a váši E-mailovou adresu
- Vyplňte Příchozí server, který máte od poskytovatele a klikněte na Další
- Vyplňtě Jméno uživatele, klikněte na Další
- Klikněte na Dokončit
V seznamu účtů Klikněte na položku Server odchozí pošty a klikněte na Přidat
- Vyplňte Název serveru, do Adresy serveru vyplňte mail.esmtp.cz. Do kolonky port vyplňte 25 (pokud není). Může se stát, Vám port 25 nebude fungovat. Zkuste proto prosím port 2525. Pokud ani to nepomůže, zkuste prosím upravit nastavení firewallu.
- Zaškrkněte Použít jméno a heslo a vyplňte Jméno uživatele. V části Použít zabezpečené spojení (SSL) vyberte Ne.
- Při odesílání pošty se Vám zobrazí požadavek na zadání Hesla pro Server pro odeslání pošty.
U jiných e-mailových klientů může být nastavení podobné. Pokud budete mít s nastavením e-mailového klienta nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat.