Podpora služby e-SMTP.cz
Problémy?
Pokud Váš účet nefunguje, prečtěte si pozorně následující řádky, které s Vámi krok po kroku projdou nastavení dříve než kontaktujete pracovníky naší podpory.
- Emailová adresa
Přesvědčete se zda emailová adresa uvedená v kolonce "Od" je napsána presně tak, jak jste ji zapsali při aktivaci Vašeho účtu. Pokud ne, opravte ji.
- Jméno SMTP serveru
Zkontrolujte zda máte nastaveno u kolonky server odchozí pošty : mail.esmtp.cz
- přístupnost SMTP serveru
ve windows : klikněte na start
dále spustit
napište cmd a stiskněte enter
do otevřeného okna napište telnet mail.esmtp.cz 25
náslědně by se Vám měla vrátit odpověď 220 mail.esmtp.cz ESMPT, pokud je server připraven ke spojení s Vaším emailovým klientem
pokud odpověď neobdržíte, vepište do otevřeného okna telnet mail.esmtp.cz 2525
měla by následovat odpověď 220 mail.esmtp.cz ESMPT, pokud je server připraven ke spojeni s Vaším emailovým klientem
dále se ujistěte, že máte v pokročilých vlastnostech účtu nastaven port, který Vám odpověděl
pokud nezískáte odpověď na žádném z uvedených portů oveřte, že tyto porty nemáte blokovány v nastavení vašeho firewallu - komplikace serveru odchozí pošty
ověřte, že u položky "Server odchozí pošty", položka "Server vyžaduje ověření" je zatržena a ve vlastnostech je správně nastaveno uživatelské jméno a heslo
Pokud máte nastaveno všechno správně a přesto Vaše pošta neodchazí použijte kontaktní formulář níže pro komunikaci s našimi operátory